Tävling Mariestad

År 2012 var jag i Mariestad och tävlade på gräs för första gången. Jag var den enda som hade b-ponny på hela tävlingen. Jag hoppade L:C och L:B Hon var superfin på både framhoppningen och banan. Jag gick in och vann båda klasserna över c-ponnyerna. Det var en otrolig känlsa. Ni kan inte förstå hur jag kände mig när speakerna säger: "Ja, den här lilla vita b-ponnyn Silka går inte att slå" så känns det så otroligt bra! När någon av ryttarna kommer fram och frågar "Är du med och tävlar imorgon oxå?" Jag: Nej. "puuhh, vilken tur så jag kanske kan få vinna en klass iallafall" Då känner man, "Fy ... vilken underbar häst jag har!!!!!!
Här har ni en film:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback