Sysslor

Nu när jag är frisk har jag börjat med mina sysslor igen. Men... efter att det har varit min tur att varit sjuk så har det nu blivit mamma OCH Lucas. Så dom ligger sjuka där och sak ha vatten och juice mm.  Så jag har:
 
  • Plockat ur diskmaskinen
  • Sätt i all disk som stog på bänken
  • Kört igång den (som snart ska plockas ur)
 
  • Kört igång tvätt
  • Hängt tvätt
  • Kört igång torktummlare
  • Kört igång en snabbtvätt på mitt påslakan (som snart ska hängas)
 
  • Lagat mat
  • Släppt in och ut kattapan
  • Gett kattapan mat
  • Sprungit fram och tillbaka med vattev juice och allt det där
 
Jag är jämt lite slut nu... hade varit bättre att varit i skolan. Mamma har inte bett mig göra detta men om jag inte skulle gjort det skulle ju Pappa behöva göra allt när han kom hem.
 
Men nu ska jag lata mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback