Ikväll

Hej!

O jag är hemma från skolan idag med :@

Men ikväll är det stallmöte för det kommer en ny tjej som heter Elin. Jag har ridit ut med henne förut och hon är jättesnäll. Hon har en häst som heter My Flower (Flower) och som är en d-ponny :)
Jag ska på stallmötet för jag mår bättre men att jag inte går till skolan är för att där ska man sitta still och jobba, tänka man kan inte gå och dricka stup i kvarten för att man får hostanfall, man kan inte äta när man vill, bara plastpotatis som inte går att sätta gaffeln i.

Nu ska jag kolla på film:D


Kommentarer
Postat av: Hannah

När kommer filmen från frågestunden ?

2013-01-25 @ 22:31:06
URL: http://Nattstad.se/JumpSstarsS

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback