Goooomorgon!

Tjena alla yrvakna kalluppser som sticker upp ovanför kuddarna!

Okey.. Kör lite seriöst nu 🎉 Men blir så uppspelt när jag inte gör något, liksom igår var det första gången jag gick utanför dörren på ca: 1 vecka!!! Det är inte klookt:| snacka om att jag har saknat mina små älsklingar som jag äntligen fick se. Men nejnej, rida det fick jag, JAG VILLE JUUUU!!!!!!!

Men Silka gick jag ut och gick med en sväng och hon var piggare än någonsin, kul det ska bli att börja rida henne! Not..


Tänkte dela med mig av vad Silka och Poseidon får för mat (kraft och müsli)

Poseidon:

2 dl Hippo Top Müsli
1/2 dl Hippo Selection
1/4 Kraft någonting som jag inte kommer ihåg xD
Lite smått och gott


Silka:

2 dl Hippo Top Müsli
1 dl Hippo PRO Active
1/2 dl Hippo Selection
1 mått B-vitamin äppelsmak, hehe ;)
1/4 dl Kraft någonting som jag inte kommer ihåg xD
Lite smått och gott

Detta får dom morgon och kväll men på
Kvällen får dom müsli oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback