Ridpassen idag :)

Mamma longerade honom innan jag red. Det var ett tag sedan jag red honom så det var därför :) 
 
Det gick jättebra. Ibörjan så travade han vääldigt sakta men tillslut fick vi fart :D Jag galopperade lite i båda varven. Han kändes mjuk och fin. Men idag så jobbade jag han inte så mycket ;) Det kändes riktigt bra och han var duktig :)
 
Idag hjälpte mamma mig att jobba honom i Silka och Poseidon's sommarhage. Hon var väldigt pigg och hoppade på stället när jag hållde in henne, haha. Men hon var ovanligt fin, kanske för att mamma hjälpte mig, vem vet ;)
Hon kändes oxå mjuk och fin, men pigg. Red på en volt och ja typ gjorde olika saker :D


2 bra ridpass idag! Och glöm inte frågestunden, ikväll avslutas den och jag svarar på frågorna :) Ser att många vill ha en videoblogg, men då får ni visa det oxå! Kommentera DETTA inlägg då ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Tack Emma!! <3 :D

Svar: <3
Emma None

2013-01-13 @ 16:54:54
URL: http://jfponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback