Outfits

Det var några som ville att jag skulle lägga upp vardagsoutfit, träningsoutfit & tävlingsoutfit så då gör jag det!
 
Vi börjar med vardag:
 
 
Silka:
 

Träns: Knights
Sadel: Knights
Benskydd: Lami-Cell
Schabrak: Det är väldigt olika
 
 
Poseidon:
 

Träns: Knights
Sadel: Knights
Benskydd: Hv Polo 
Schabrak: Det är väldigt olika
 
 
Jag:
 
 
Underställ: Mc Kinley
Ridbyxor: John Whitaker, Mountain Horse, JH Collection osv...
Ridstrumpor: Hv Polo, Kingsland osv...
Tröja: JH collection, stickad
Tröja: Fleecetröja CRW 
"Jacka": Mountain Horse
Väst/Jacka: Mountain Horse, Mountain Horse (klubbjacka)
Skor: Mountain Horse
 
Ridvantar: Roecki
Spö: ? (Köpt på Färjestad Rid och Trav Shop)
Sporrar: ?
Hjälm: Lami-cell
Säkerhetsväst: Race Safe
Ridstövlar: Falsterbo Tretorn
Chaps: Dyon
 
 
Träning:
 
 

Silka:
 

Träns: Knights (men kommer att bli Dyon)
Sadel: Knights
Benskydd: Veredus Carbon Gel
Schabrak: John Whitaker (oftast mitt marinblåa)
 
 
Poseidon:
 

Träns: Knights           
Sadel: Knights
Benskydd: Hv Polo/ Veredus Carbon Gel
Schabrak: Olika...
 
 
Jag:
 
 
Underställ:
Ridbyxor:
Ridstrumpor
Tröja:
Tröja:
"Jacka":
Väst/Jacka:
Skor:
 
Ridvantar: John Whitaker eller Kingsland
Spö: ? (köpt på färjestad)
Sporrar: ?
Hjälm: GPA
Säkerhetsväst: Race Safe 
Ridstövlar:Falsterbo tretorn
Chaps: ...
 
 
 
Tävling:
 
 

Silka:
 

Träns:  Knights (men kommer bli Dyon)
Sadel: Knights
Benskydd: Veredus Carbon Gel
Schabrak: John Whitaker (oftast det svarta med guld kant)
 
 
Poseidon:
 

Träns: ...
Sadel: ... 
Benskydd: ... 
Schabrak: ... (Har ju inte tävlat med han än)
 
 
Jag:
 
 
Underställ:
Ridbyxor: ? (köpta från hööks)
Ridstrumpor: Kingsland
Tävlingströja: Mountain Horse
Kavaj: CRW
"Jacka":
Väst/Jacka:
Skor:
 
Ridvantar: Svarta Kingsland eller Röda John Whitaker 
Spö: ?
Sporrar: ?
Hjälm: GPA
Säkerhetsväst: Race Save
Ridstövlar: Falsterbo Tretorn
Chaps: 
 Boots: Expert X-country Equi-Guard

 

 
 
 
Hoppas att det var något ni tyckte om :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SM

När kommer filmen???

Svar: Den kommer, det tar hur lång tid som helst. På 2 timmar laddar den 5 % -.-
Emma None

2013-01-14 @ 19:49:38
Postat av: Linnea

Hej!! Jättefin blogg. Kolla gärna in min och mina kompisars blogg. Ställ gärna en fråga i vår frågestund. kram

2013-01-15 @ 15:54:55
URL: http://www.teamfour.blogg.se
Postat av: Maja

Fina bilder!
Kika in på min blogg :)

2013-01-15 @ 16:58:14
URL: http://maajaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback