Lydnads övning idag

Hej! 
 
Har inte fått tid att blogga förens nu så ja, en kort sammanfattning först:
 
  • Varit i skolan hela dan
  • Nya läxor
  • Pluggat
  • Varit i stallet 
  • Ridit 2 hästar
  • Kommit hem
Och detta ska göras
  • Blogga
  • Plugga
  • Äta
 
Mamma longerade honom lite grann innan jag hoppade upp. Det gick bra, han var fin som alltid. Blev lite sur när jag gick på honom men inte mycket ;) Har inte så mycket att säga!
Gjorde lydnadsövningar idag med henne. Skrittade runt fyrkanten och med brrr och yttertygeln skulle hon stanna. Det gick bra! Och typ 3 andra. Hon var pigg, sprallig, busig, glad, snäll, duktig, braaaaa
 
Denna fina bild har min kompis Gabi tagit! Hon går i min klass och är KUNG på fotboll. 
Det är förresten hon som har valt färgerna på skyltarna
Riktigt fina tycker jag! ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback