Beställt!

NU! Nu har jag beställt ett Dyon Träns Working Collection. Det är skitsnyggt tycker jag! :D
 Såååå snyggt!
Men har inte köpt några Dyontyglar då jag tycker att de inte är så bra ;)
 
 
Jag har beställt det i svart strl. cob för då kan båda hästarna använda det ;)
 
Speciella saker som gör att jag vill ha det:
 
Sidostyckena har "clips" som gör att det går snabbt och är enkelt att byta bett (likadant är det på käkremmen)
Nackstycket
Nosgrimman :)
Hela tränset är bara underbart (enligt mig)
 
Rekommenderar detta till alla! Finns för 949:- HÄR! Tycker att det ändå är ett helt okey pris för ett så fint träns. Fast om man inte smörjer så blir ju alla träns fula och hårda.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BFF

Nice
Vill oxå ha ett sånt men har ju en kopia och sen ska jag spara till en sadel ;) så ja
Men jag älskar de tränsen :)
Mitt träns är skit mjukt
Har haft det i typ 3-4 månader och har inte smörjt det en enda gång men ändå jättemjukt!!

Jag verkligen älskar mitt!! Hoppas du gillar ditt med!!!!!

2013-01-10 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback